مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-09ورزشي

بهره مندی  9000 سرباز از آموزش های طرح «سرباز مهارت» جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی


رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش 9000 سرباز از آموزش های طرح سرباز مهارت در استان خبر داد.

- بهره مندی  9000 سرباز از آموزش های طرح سرباز مهارت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش 9000 سرباز از آموزش های طرح سرباز مهارت در استان خبر داد.

جلال الدین صادقی، امروز چهارشنبه اسفندماه در مراسم اختتامیه طرح سرباز مهارت گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ارتقای سطح توانمندی های کارآفرینی و شغلی و همچنین مهارتهای زندگی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جهاد دانشگاهی کشور بر حسب تخصص و تجربه موجود به عنوان نهاد مجری این آموزش ها انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بر این اساس در استان خراسان جنوبی تا کنون دو فاز اجرا شده، گفت: در سال 1398 سهمیه تعلق گرفته 800 نفر بوده که تمامی این 800 نفر از جانب مراکز نظامی (سپاه، ارتش و نیروی انتظامی) معرفی و از آموزش های در نظر گرفته شده به میزان 80 ساعت (48 ساعت اشتغال و کارآفرینی و 32 ساعت مهارت های زندگی) بصورت حضوری بهره مند شدند.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین محتوای اموزشی که شامل دو کتاب در دو زمینه فوق الذکر می باشد، توسط گروه مولفان معاونت آموزش و کارآفرینی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی  9000 سرباز از آموزش های طرح «سرباز مهارت» جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

بهره مندی  9000 سرباز از آموزش های طرح «سرباز مهارت» جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی